Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
even proberen
11-08-2005, 10:00 AM
even proberen
hallo,

ik ben nieuw, heb onlangs de site gevonden, vind het reuzeleuk

Smile fan van Tom Reilly, vroeger van Erik Estrada

zijn er nog zo mensen die weinig naar chips mochten kijken van hun ouders ?
bij ons was dat het geval,
en eerlijk gezegd, ik weet er ook nog bitter weinig van,
aan de weinige zaken die ik me nog herinner, heb ik wel leuke herinneringen.
Vooral daarom apprecieer ik die clips erg...
Dus als er nog leuke clips zijn die je online kunt zetten (van het zesde seizoen), laat maar komen, ik ben er jullie erg dankbaar om.

Waarom zijn er zo weinig Tom Reilly-fans ?

Groetjes,

Maroes

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img97.imageshack.us/img97/4780/siggy8kj.jpg">http://img97.imageshack.us/img97/4780/siggy8kj.jpg</a><!-- m -->[/img]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
11-08-2005, 02:32 PM
even proberen
Goed gelukt. :wink:

Nogmaals welkom bij ons clubje !

En misschien zijn er toch meer Tom Reilly-fans, dan je denkt. Maar je bent hen nog niet tegengekomen ?

Trouwens, ben je wel op de hoogte hoe het met Tom gaat ? Ben benieuwd hoe het met hem is, want toen ging het helaas niet goed met hem (echt om je zorgen te maken). Hopelijk is hij nu een gelukkig man.
Ik hoor al heel lang niets meer van hem. Ongeveer tien jaar terug zag ik hem wel toevallig in een film op tv en hij was lief en schattig in die film.

[Image: 1zm1fy9.jpg]
11-08-2005, 06:45 PM
even proberen
hoi Ladybird,

wat weet je dan meer over Tom ?

bedoel je dat het slecht ging toen hij eruit gegooid werd naar die drugsaffaire ?
of nog ietske anders ?

heb zitten kijken overal en nergens naar biografie, filmografie, het laatste wat ik vond dat hij director zou zijn geweest voor Uptown Girls uit 2003 en er zijn inderdaad ook films van 1994 en 1995 maar vind ze nergens

ik zou zoveel kunnen schrijven en willen vertellen
is beetje een verslaving hé

groetjes
tot later

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img97.imageshack.us/img97/4780/siggy8kj.jpg">http://img97.imageshack.us/img97/4780/siggy8kj.jpg</a><!-- m -->[/img]
11-08-2005, 06:47 PM
even proberen
Hoi Maroes,

welkom
groetjes
Mia

CHiPs Fan auf Lebenszeit
Visit this user's website Find all posts by this user
11-08-2005, 06:47 PM
even proberen
Vrienden,

wat is het verschil tussen commissioner, admionistrator, cadet ?

krijg je die 'titels' naargelang je aantal berichten of hoe werkt dat ?

ik ben er een echt groentje in hoor,

groetjes,

Maroes

11-08-2005, 07:33 PM
even proberen
The count of your posts makes your rank.
Mia

CHiPs Fan auf Lebenszeit
Visit this user's website Find all posts by this user
11-08-2005, 11:04 PM
even proberen
Hallo Maroes en welkom op ons forumpje! Big Grin

Commissioner, officer, cadet , deze titels krijg je naargelang je meer post. Je begint als Cadet en dan na een aantal berichten klim je steeds hoger op de ladder.

De administrators zijn: Jan, Mia, Meerchips en ik en wij zijn de beheerders van de CE site en dit forum.

Je mag zoveel schrijven en vertellen als je wilt. Hoe meer hoe liever.

groetjes,

Jessy

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img59.imageshack.us/img59/9329/siggy7ew.jpg">http://img59.imageshack.us/img59/9329/siggy7ew.jpg</a><!-- m -->[/img]
11-09-2005, 05:07 PM
even proberen
Hoi Maroes,
Quote:wat weet je dan meer over Tom ?

bedoel je dat het slecht ging toen hij eruit gegooid werd naar die drugsaffaire ?
of nog ietske anders ?
Ik weet bijna niets over hem, behalve over dat drugsschandaal.
Toen hij uit Chips gezet werd, is hij in rook opgegaan.
Alleen heb ik hem per toeval in 1 film gezien op tv en daar was ik verbaasd over. "O, hij komt terug in de filmwereld," trok ik mijn conclusie. Ik vond het wel leuk om hem weer te zien. Hij zag er ook goed uit, tot mijn geruststelling.
Dat is alles.
Ik hoopte dat je er meer over zou weten en ons dan zou kunnen vertellen hoe het hem vergaan is.
Maar zie bij "Tom Reilly" wat Jessy gevonden heeft.

Je zal wel snel wennen aan hier hoe het hier gaat, zoals die rangen. Je zal nog meer verrassingen tegenkomen, denk ik, zoals avatars.

We gaan met zijn allen samen chips eten, smullen dan maar ! :wink:

11-15-2005, 04:07 PM
even proberen
Maroes ik kan je hier nogmaals welkom heten. Bij deze dus. Ik heb gelukkig altijd als kind chips kunnen kijken. Sterker nog de rest van het gezin moest mij verplicht met rust laten en dat gebeurde dan ook. De serie heeft in Nederland niet lang gedraaid. Waarom mocht je niet kijken van je ouders. Daar hebben zij vast, voor toen geldende normen, een goede doordachte reden voor gehad. Voor die tijd misschien wel begrijpelijk.
Tja en uh.......................over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Mijn voorkeur ging en gaat gewoon uit naar Erik. Leuk om er een echte Tom fan bij te hebben hier.

http:/img97.imageshack.us/img97/4780/siggy8kj.jpg[/img]
11-16-2005, 09:05 PM
even proberen
Bij mij hield de rest van mijn familie ook rekening met mij, net als bij Iris, wanneer CHiPs op tv was, dan was het MIJN uur !
Iedereen had ook zijn favoriete tv-programma of sportprogramma, zodat het bij iedereen ingedeeld en aangepast was.

Maar toen ik nog jonger was, mocht ik van mijn ouders niet naar "de man van zes miljoen" kijken. Omdat die serie wel laat begon (half negen of negen uur), was het allang mijn bedtijd. Alleen tijdens de vakanties kon ik ernaar kijken. Lee Majors was de eerste op wie ik verliefd werd.
Maar toen ik Chips voor het eerst zag. O, wat was ik waanzinnig verliefd op Larry en Erik.... eerst op Larry en kort later ook op Erik. Maar hoe langer Chips duurde, werd ik wel steeds verliefder (dat het meer dan waanzinnig kon, kan ik ook niet verklaren) op Erik. Nu ben ik hen nog steeds trouw gebleven.

Maar zo laat werd CHiPs niet uitgezonden, pas om 18.00 of 18.30 uur.
Misschien was je nog veel jonger dan wij ? Of om een andere reden ? Je moest er wel enorm gebaald hebben.

Hoop houden dat wij allen alle afleveringen van CHiPs te zien krijgen !!! Vingers over elkaar !

11-18-2005, 10:45 AM
even proberen
de reden waarom ik niet mocht kijken naar chips soms was omdat mijn moeder (lerares en in die tijd mijn eigen strenge juf Nederlands) het te -hoe moet ik dat zeggen - niet erotisch maar te gewaagd vond ivm datings ed.
Ze vond dat met die Ponch -die ik toen een echte ladykiller vond - het
(de hele serie zelf dan) teveel gericht was op het veroveren van meisjes en er teveel geweld was (als je het vergelijkt met nu ?????!!!!!!)

Daarom heeft mijn moeder nu een probleem met W817 (Wacht es even) op ketnet om 18.45
Onze oudste, Jan-Pieter van zeven (Hollandse naam trouwens, velen noemen hem ergerlijk genoeg Pieter-Jan) mag kijken van ons, maar oma was totaal niet akkoord...
moet wel toegeven dat soms ergerlijk is, maar ik ben dan ook, begrijpelijk, geen lerares geworden....

Ik herinner me daarom meer Tom als acteur dan Larry, omdat ik in die tijd toen al wat ouder was..

ik heb inderdaad echt gebaald toen,

weet je, als mijn moeder in de keuken bezig was, deed ik stiekem toch efkes tv aan om maar (al was het heel even) naar mijn favorieten te kijken,
ik had het al helemaal uitgekiend hoe ik dat zo stil mogelijk kon doen...
Daarom zo heel af en toe, kan ik me soms bepaalde scenes herinneren maar niet hele afleveringen.
In die tijd was ook 'Buck Rogers' veel op tv, daar mocht ik al helemaal niet naar kijken,
die Gil Gerard was ook nen knappe hé ! :roll:
ook zo'n schoon ogen lijk Tommy :shock:

Goh, en nu herinner ik me ineens het volgende :
Chips was om 18.05 en,
Arnold om 20.30
en dan vroeg ik mijn ouders om één van beide te kiezen (Arnold was dan weer veel te laat)
ik was toen vreselijk razend op ze. :twisted: :twisted: :twisted:
11-18-2005, 03:10 PM
even proberen
O ja, dat is waar ook....die serie Diff'rent Strokes (Arnold) na CHiPs.
Die serie is leuk en grappig :lol: maar ik had het toen ook veel gemist. Gelukkig kwam die serie in 1996 op de Nederlandse zender (op TV10, geloof ik, maar die bestaat nu niet meer) en ik sloeg er geen over. Als ik het niet kon dan opnemen. Raar dat Diff'rent Strokes wel uitgezonden werd en CHiPs niet !

Jaaa, Gil Gerard was ook heel leuk om te zien ! 8)

Wat erg jammer, echt erg sneu, voor jou dat je toen niet naar CHiPs mocht kijken van je moeder !
Jouw stiekeme gedoe, om een glimp van de serie te kunnen opvangen, is heel erg begrijpelijk... dat zou ik zeker ook doen. Want ik zou echt niet kunnen verdragen om te weten dat die serie, waar je er helemaal verrukt van bent, nu op tv is terwijl je het niet mag zien. :x Ik zou er helemaal gek van worden. Echt knetter en hartstikke opgefokt.
Afschuwelijk, zeg.
Bij jou was het erger, omdat het voor het grijpen lag.

Bij ons was er alleen in de zomerperiode België 1 en buiten de zomerperiode was het omgezet naar België 2. Daarom miste ik ook veel afleveringen van die serie. Mijn ouders vonden het ook niet leuk voor mij. Ik voelde me ook machteloos en gefrustreerd.
In die tijd, in de winter toen het buiten donker was, liep ik expres naar buiten langs de huizen om stiekem even naar binnen te kijken. Bij wie wel België 1 op hun tv aan hadden, voelde ik de drang om onopvallend ook even mee te kijken.
Bij 1 van die huizen kon ik de tv duidelijk en goed zien vanaf het raam, dat ik dichterbij kwam. Toen ging ik me verstoppen achter de muur en struiken en ik volgde CHiPs en was heel blij om Larry en Erik weer te zien. Het was koud buiten, wel twee graden, maar het deerde me niet wanneer ik mijn idolen maar kon zien !
Op een gegeven moment moest de bewoonster van dat huis mij gezien hebben want ik werd opgeschrikt door de politie die mij aantikte. Zo geschrokken was ik !!! Betrapt !! Ze zagen mij als inbreekster of eerder gluurdster voor, wat vreselijk ! Wat schaamde ik me dood.
De agent en agente brachten mij naar huis. En mijn vader schudde zijn hoofd. Hij moest hen uitleggen dat ik zoooo gek op CHiPs was en daarom ik het wilde zien bij andere mensen die wel België 1 hadden. Toen begreep de politie mij maar de politieman vroeg mij om het nooit meer te doen. Mijn bedoeling was helemaal niet om mensen de stuipen op het lijf te jagen, maar die Chips-gekte (obsessie) was echt te erg en te sterk, zelfs met die kou. Net een drug, he ? :?
:oops: schaam schaam :oops:

11-18-2005, 05:20 PM
even proberen
Wat een vreselijk vertederend verhaal. Echt schattig.

http:/img97.imageshack.us/img97/4780/siggy8kj.jpg[/img]
11-18-2005, 07:41 PM
even proberen
God Ladybird,
wat een bekentenis,
gij durft, dat zou ik nooit gedurfd hebben

Je moet es een mailke sturen naar Erik, die zou dat wel apprecïëren denkik
maar ik denk dat ik precies weet hoe je je voelde...
11-19-2005, 04:31 PM
even proberen
Niet alleen naar Erik, maar ook naar Larry een mail sturen. Dat zal hij ook leuk vinden. Of komen ze mij in de boeien slaan ? (dat mag !!)

Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 4 Guest(s)

© 2002 - 2010 CHiPs Europe
Dies ist eine private und keine offizielle Fanseite.
Die Bild- sowie Tonrechte an Screenshots und Videosequenzen liegen beim jeweiligen Urheberrechts-Inhaber.