Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welkom Iris!!
03-19-2005, 07:25 PM
Welkom Iris!!
Hallo Iris!

Van harte welkom op CHiPs Europe vanwege mezelf en ook m'n collega's Mia en Jan.

We hopen dat je je amuseert hier en als er vragen zijn mag je die altijd stellen.

Je bent onze tweede nederlandstalige gast hier (Ladybird is de eerste), en dat vinden echt fantastisch! Big Grin

Snacks en koekjes staan voor je op tafel, frisdrank in de ijskast en CHiPs op tv, wat wil je nog meer ? Big Grin

Ik zou zeggen: "Val aan!" :wink:
Nogmaals welkom!

Jessy

p.s.: Als je je registreert op het forum kunnen we je op de hoogte houden van nieuwtjes en belangrijke mededelingen.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img59.imageshack.us/img59/9329/siggy7ew.jpg">http://img59.imageshack.us/img59/9329/siggy7ew.jpg</a><!-- m -->[/img]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
03-19-2005, 08:26 PM
Welkom Iris!!
Welkom Iris,

Ik hoop u veel pret hier zult hebben. Ik Introduceer me enkel een beetje. Ik ben Mia, verantwoordelijk voor de Duitse en een beetje voor het Engelse deel van CHiPs Europe. Ik gebruikte de Vissen van Babel voor de vertaling, ik hoop het niet aan te lezen grappig is.
:lol: groeten Mia
:lol:

CHiPs Fan auf Lebenszeit
Visit this user's website Find all posts by this user
03-20-2005, 07:00 PM
Welkom Iris!!
Hoi Iris,

Wat leuk dat je ook erbij gekomen ben.
Ook welkom !

Tot ziens hier op de forum.

Groetjes Ladybird

[Image: 1zm1fy9.jpg]
03-23-2005, 06:15 PM
Welkom Iris!!
Hallo allemaal,

Sorry sorry sorry,

Ik was helemaal niet meer op het forum geweest en verwachtte natuurlijk eigenlijk geen reactie. Dat heb ik even fout ingeschat. Ik ben gewoon persoonlijk welkom geheten. Lief is dat.
Op de andere twee topic's heb ik al geschreven en dit is de laatste die ik las. Vandaar dat de chonologisch volgorde niet helemaal klopt. Opstartproblemen zullen wij ze maar noemen. Ik ben in iedergeval reuze blij dat ik gewoon in het nederlands kan schrijven. Wel zo makkelijk.
Ik vind het leuk om van gedachten te wisselen met jullie op deze manier omdat er maar weinig, zo niet geen, mensen in mijn onmiddelijke omgeving zijn die voelen wat ik voel bij deze serie. Ik denk dat wij elkaar wel begrijpen. Voorlopig vind ik het echt gaaf dat ik vanaf vandaag ook de trotse bezitter ben van Chips '99, en dat allemaal door deze site. Het heeft echt zo moeten zijn. Vanavond, als de kinderen op bed liggen, ga ik hem kijken. Ik verheug mij er nu al op. Jessy, misschien is het handiger dat ik je voortaan via dit forum benader. Tenzij er natuurlijk adressen e.d. uitgewisseld moeten worden want daar vind ik het forum niet geschikt voor.
Ik zal mij nu zeker regelmatig hier even bevinden om vrolijk te bomen dusse............................HALLO ALLEMAAL
03-23-2005, 06:18 PM
Welkom Iris!!
trouwens om nog even terug te komen op de hapjes en de drankjes. Ik heb net een grote zak Chips aangeschaft om straks in stijl de film te kijken. Bedankt voor de tip.
03-23-2005, 06:27 PM
Welkom Iris!!
Nu, nadat ik alle topic's had gelezen, valt het mij op dat we er wel allemaal druk mee zijn. De eerste paar topic's zijn ongeveer een per maand en nu ineens een hele stapel in een maand. Leuk om te zien. Wel toevallig dat ik net voor het eerst van mijn leven de site heb gevonden en er dus echt goed leven is hier.
03-24-2005, 01:23 AM
Welkom Iris!!
En we zijn daar ook heel blij mee. Wat een verschil één persoon meer of minder maakt! En nu kun je echt alles vertellen over deze serie dat je tegen iemand uit je buurt niet kunt omdat zij er niet voor zijn.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img59.imageshack.us/img59/9329/siggy7ew.jpg">http://img59.imageshack.us/img59/9329/siggy7ew.jpg</a><!-- m -->[/img]
03-24-2005, 01:44 PM
Welkom Iris!!
Big Grin Ik ben ook heel blij met die site en net als jij, Iris, kan ik er ook niet veel over "CHiPs" praten in mijn direkte omgeving. Toch weet iedereen dat ik knettergek op Larry en Erik ben. Ze moeten er nu dan om lachen dat ik al die jaren en nu nog steeds gek op hen en "CHiPs" ben.
Vroeger werden ze er wel moe van, toen ik steeds over hen praatte. Waar mijn hart zo vol was, kwam het mijn mond uit ! :lol:
Ik schreef ook veel verhalen over hen met mij erbij. Ik had de hoofdrol, en ik was een wees. Larry ging mij adopteren en later werd het ontdekt dat ik toch zijn echte dochter was.... haha haha....en ik werd ook motoragente 8) .... :lol: dat schrijven was een leuke hobby zeg ! Maar ik heb nu allang niet meer geschreven.

03-24-2005, 05:11 PM
Welkom Iris!!
I´m so happy that this forum is so active. Keep on posting, dutch speaking fans :lol:
Mia

CHiPs Fan auf Lebenszeit
Visit this user's website Find all posts by this user
03-26-2005, 02:03 PM
Welkom Iris!!
Ik ben nog steeds blij dat er meer "rare-snuiters" als ik zijn voor wat betreft Chips. Soms denk ik dat het ook te maken heeft met het verlangen naar vroeger. Kind zijn en alles wat daarbij hoort. Als volwassene is daar niet zoveel ruimte meer voor. Hoe denken jullie daarover?
03-27-2005, 01:16 PM
Welkom Iris!!
Juist hetzelfde eigenlijk. Het is door die series dat je het kind zijn in jezelf terug kunt oproepen. Het was echt voor mij een tijd van onbezorgdheid,, vrij zijn, niet denken aan morgen, doen wat je wilt, geen rekeningen te betalen hebben....al die dingen die je nu als volwassene kopzorgen bezorgt.

Daarom blijven we hangen aan die series, om de realiteit van nu een beetje te ontvluchten. En dat heb je soms toch wel nodig.

03-27-2005, 04:29 PM
Welkom Iris!!
Precies, Jessy 8)
Dat is bij mij ook voor een grote deel een vluchtgedrag.
Dat is toch heerlijk om weg te zwijmelen... Big Grin.
Vooral wanneer ik het moeilijk heb, pak ik dan een videoband en ga dan naar "CHiPs" kijken.
Aan de andere kant is er ook liefde: ik hou van "CHiPs" en Larry en Erik.
Ik heb veel interesse in hen en wil alle films waarin ze meegespeeld hebben ook zien, opnemen en bewaren. Gewoon Chipsgek of beter gezegd Larry-en-Erik-gek. :lol:
Als ik Robert Pine bijvoorbeeld zie op tv, vind ik het wel leuk, maar ik ga het niet speciaal opnemen en bewaren. Alleen van Erik en Larry.
Dus een echte fan van die Estrada en Wilcox!

Groetjes Ladybird

04-10-2005, 09:13 PM
Welkom Iris!!
Nou voor mij is het dus ook vluchten in vroeger. Vluchten in het kind zijn en vluchten uit Nu. Alle grote zorgen van nu zoals elk mens die heeft ( de een wat meer dan de ander). Ik keek de serie vroeger alleen op de slaapkamer van mijn moeder en dan mocht de rest van de familie mij niet lastig vallen en.................dat gebeurde dan ook niet. Ik keek de serie toen zelfs nog zwart wit in het begin en dan zo'n antenne erop. Ik nam dan bandjes met de bandrecorder op van tv en daarin hoor je nog die vreselijke ruis omdat je nooit precies de zender kon vinden. Ik nam er genoegen mee. In de woonkamer hadden we wel gewoon kleuren tv maar het was voor mij belangrijker dat ik alleen kon kijken dan de kwaliteit van het net. Lief he. Zo'n klein meisje die zoveel waarde hechtte aan een serie. Zo belangrijk dat ze niet gestoord mocht worden. Het blijft bijzonder voor mij.
04-25-2005, 12:01 AM
Welkom Iris!!
:lol: Leuk dat je het zo deed toen. Grappig om te lezen !
Voor mij was de kwalititeit wel heel belangrijk. Ik wilde liever naar de serie op de kleurentelevisie dan zwart-wit tv volgen. Want bij de kleurentv kon ik meer zien, zoals glimmende goudkleurig helmen, groenbruine uniformen, enz, enz., enz.
Mijn ouders en broers respecteerden dat die uur, wanneer "CHiPs"op tv kwam, helemaal voor mij was en ze lieten dan (gelukkig) me ongestoord ernaar kijken. Misschien omdat ik doof en slechtziend ben, kan ik me makkelijk helemaal op tv concentreren zonder er last van de anderen te krijgen, zoals lawaai of voorbij lopen of zo. Dat merkte ik niet, en ik was helemaal in beslag genomen door die twee supercops !
Maar mijn vader en mijn jongste broer vonden de serie ook mooi en keken er ook graag mee.
Elke keer toen de aflevering afgelopen was, praatten mijn jongste broer en ik er altijd over. Ook samen tekeningen maken over die scenes uit die aflevering. Dat was heel fijn.

Groetjes Ladybird

04-28-2005, 09:05 AM
Welkom Iris!!
Echt gaaf dat jij dat op eenzelfde soort manier ervaren hebt toendertijd. De hele familie die zich aan moet passen bij een aflevering van CHiPs. Het was ook zo dat de hele school wist dat ik daar toen helemaal dol van was en wanneer iemand mij een plaatje van ChiPs gaf dan stond daar een zak chips tegenover. Mijn hele kamer hing vol met van alles. Kleine prulletjes en kleine en grote plaatjes. Alles wat je zo hier en daar kreeg.
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 4 Guest(s)

© 2002 - 2010 CHiPs Europe
Dies ist eine private und keine offizielle Fanseite.
Die Bild- sowie Tonrechte an Screenshots und Videosequenzen liegen beim jeweiligen Urheberrechts-Inhaber.