Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welkom!
12-27-2004, 11:12 PM
Welkom!
Welkom beste CHiPs fans op het Nederlandse forum van CHiPs Europe!

Hier kun je een leuke babbel hebben over alles dat te maken heeft met de serie CHiPs.
Stel je even voor en maak kennis met andere fans.
Vergeet niet een avatar uit te kiezen!

Veel plezier!

Jessy

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img59.imageshack.us/img59/9329/siggy7ew.jpg">http://img59.imageshack.us/img59/9329/siggy7ew.jpg</a><!-- m -->[/img]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
02-07-2005, 08:43 PM
Welkom!
Hoi,
Dank je voor je welkomontvangst.
Maar ik ben nu wel even in de war. Waar moet ik eigenlijk dan wezen ?
Bij de serie of bij Off-topic ? Wat is het verschil ? Toen ik mijn tekst bij Off-Topic verzonden heb, zag ik dat pas.
Kun je het mij even uitleggen ? Misschien zat ik wel verkeerd ?
Dank je, en tot kijk dan maar weer. Ik moet er erg aan wennen hier.
Groetjes Ladybird
02-07-2005, 10:05 PM
Welkom!
Hallo Ladybird!!!! Big Grin

We zijn ontzettend blij je hier te mogen verwelkomen. Je bent ons allereerste Nederlandstalig lid en graag breng ik dan ook de warme groetjes over van mijn 2 beste collega's/administratoren Jan en Mia.

Het Off topic forum is bedoeld voor al hetgeen dat eigenlijk NIET met CHiPs te maken heeft. Dus eigenlijk om jezelf een beetje voor te stellen, maar we gaan absoluut niet over de rooie als men zoals jij eventjes vermeld hoe je met CHiPs in contact bent gekomen. Dat vinden we zelfs prima!

Bij de series mag je alles over CHiPs vertellen, vragen of het gewoon hebben over je favoriete afleveringen of je favoriete acteur.

Momenteel zijn er nog niet veel leden hier dus zul je het met mij moeten doen maar ik sta helemaal tot je dienst!

Nogmaals van harte welkom!

Groetjes,

Jessy

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img59.imageshack.us/img59/9329/siggy7ew.jpg">http://img59.imageshack.us/img59/9329/siggy7ew.jpg</a><!-- m -->[/img]
Find all posts by this user
02-18-2005, 11:31 PM
Welkom!
Big Grin Thanks !!
Mia, haar naam ben ik wel eerder tegengekomen, toen ik een hele tijd geleden op haar website kwam. Ze komt uit Duitsland, he ?
En Jan ken ik nog niet. Prettig kennismaken met jullie !
En Paula uit België, heeft ze er dan niets mee te maken met deze website ?

Groetjes Ladybird

P.S. dan ben ik bij de serie te vinden om over CHiPs te praten, tot daar ! :wink:
02-19-2005, 06:26 PM
Welkom!
Hey Ladybird,

Leuk dat je ons forum hebt gevonden. Ik zal je een beetje over CHiPs Europe en zijn staff vertellen. Wij zijn de eerste complete community dat alles heeft in meer dan één taal. Een paar jaar terug was ik aan het dromen van een CHiPs site in meerdere talen, zodat CHiPs fans vanover heel de wereld een plek hebben om samen te komen.
Ik kon het echter niet op m'n eentje doen. Gelukkig bood Jan zijn know how aan plus zijn servers en is hij erg goed in webdesign. Hij corrigeerde ook altijd mijn gebruik van te bonte kleuren. We willen niet een overdaad aan kleuren gebruiken en teveel animaties, daarom houden we het bij een zo eenvoudig mogelijk systeem, klaar en duidelijk voor de bezoeker.
De meeste van onze bezoekers zul je niet vinden in andere CHiPs communities en ik zal je zeggen waarom:

Toen CHiPs werd vertoond hier in Duitsland, waren de meeste leden hier tussen de 4 en 10 jaar oud. Zij gaan nu nog steeds naar school en hun engels is niet zo goed als van een ouder publiek. Daarom zijn we trots niet te zijn als de rest van het CHiPs
gemeenschap. Hier is de plaats voor allen wiens engels goed genoeg is om een gewone conversatie te volgen.
Ik ben de eerste oprichter van deze site maar Jan maakte het echt mogelijk. We hebben op internet gezocht voor hulp met andere talen en Jessy wou een Nederlandse CHiPs site maken. We hebben onze handen in elkaar geslagen en nu zijn we echt internationaal zoals je kunt zien aan de vlaggen op onze indexpagina: Duitsland, Holland/België, Engeland/US. Hopelijk kunnen we snel meerdere talen zoals het Frans toevoegen.

Je vroeg naar Paula uit België. Ik ben goed bevriend met haar geweest maar op een dag besloot ze haar site te sluiten en nu heb ik veel contact met haar niet.
Zou het mogelijk zijn om je te registreren Ladybird, dan kunnen we je ook privé berichtjes sturen en belangrijke nieuwtjes als het nodig is. Bedankt!

groetjes
Mia

CHiPs Fan auf Lebenszeit
Visit this user's website Find all posts by this user
02-19-2005, 09:38 PM
Welkom!
Dan heb ik erg aan jullie te danken, dat er meerdere talen mogelijk zijn op deze website. Nu kan ik ook meedoen. De laatste jaren zag ik verschillende websites over Chips, maar niets in Nederlands. Twee jaar geleden of zo ben ik ook op Mialand geweest. Ik ben niet zo goed in Engels en Duits en daarom kon ik niet makkelijk meedoen, net als die andere leden over wie je net schreef, Mia.
Hartstikke goed van jullie om iedereen mee te laten kunnen doen !
Ik vind deze website beslist niet druk en toch mooi. Heel overizchtelijk.
BEDANKT voor al jullie inzet en het resultaat mag er wezen. Hopelijk komen er nog meer fans hier.
Nu heb ik me geregistreerd. Ik kijk graag uit naar de berichten, nieuwtjes enz.
Groetjes Ladybird
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 3 Guest(s)

© 2002 - 2010 CHiPs Europe
Dies ist eine private und keine offizielle Fanseite.
Die Bild- sowie Tonrechte an Screenshots und Videosequenzen liegen beim jeweiligen Urheberrechts-Inhaber.