Dank jullie wel !
Vandaag is de derde dag net begonnen.
Tot nu toe gaat het goed met Nena. Het gaat voorspoedig.
De eerste dag (eergisteren) deden we niet veel want het ging vooral om contact. Ik moest Nena veel aandacht geven en haar steeds bij mij houden. Ze moest overwennen van de geleidehondentrainster aan mij.
Wat ben ik verliefd op haar, zo lief ! Ook makkelijk en rustig. Ze speelt graag en is ook graag in de tuin (gelukkig heb ik lekker grote tuin).
Vanaf de eerste nacht bij mij slapen, in de mand naast mijn bed. Ze is heel braaf ! Ze blijft gewoon erin en ze slaapt goed.
Samen met mijn hondjes gaat het ook prima, alleen moeten ze wel aan elkaar wennen. De bulletjes nemen nog wel een beetje afstand.
En gisteren een stap verder: met haar aan de riem naar mijn les gelopen. Voor mij wel moeilijk omdat ik precies moet weten hoe ik met haar moet lopen en de juiste commando moet geven en dat valt niet mee. Ik ben zelf niet altijd duidelijk en gebruik het verkeerde woord bv. vooraan in plaats van volg. Oei...
Maar zij.... zij loopt heel keurig naast mij ! Niet trekken of snuffelen en keurig op de stoep blijven. Netjes.
Tijdens de les ben ik verbaasd dat zij heel braaf gewoon naast mij bleef liggen ! Ze deed geen poging om weg van mij te gaan of snuffelen, dit terwijl het de eerste keer is. Ze luistert heel goed naar mij. Geweldig !
Ze is steeds enthousiast en vrolijk.
Gisteren ook geoefend hoe wij in de auto moeten stappen en met de auto gaan.
Vandaag weer een stap verder... ik denk dat wij dan met de tuig zullen werken. Maar dan vertel ik het jullie later nog wel.
The CHiPs Forum
For discussing and having fun
Doofblindengeleidehond
52 posts
• Page 4 of 4 • 1, 2, 3, 4
Doofblindengeleidehond
Onwijs gaaf deze kaart, Ladybird. De blijdschap blijkt er helemaal uit. Mooie schattige foto van Nena.
Knok nog voor de oefenperiode waar jullie in zitten. Hoewel het niet altijd mee zal vallen proef ik uit je verhalen dat je er zin in hebt. Blijf positief. Dikke kus voor Nena.
Knok nog voor de oefenperiode waar jullie in zitten. Hoewel het niet altijd mee zal vallen proef ik uit je verhalen dat je er zin in hebt. Blijf positief. Dikke kus voor Nena.
http:/img97.imageshack.us/img97/4780/siggy8kj.jpg[/img]
- Iris
- Lieutenant

Doofblindengeleidehond
Inderdaad Ladybird. Jouw artistiek talent gaat als een kanonskogel vooruit.
Dat blijkt maar weer uit deze prachtige kaart!
Ik kan Iris alleen maar bijstaan en ben er zeker van dat jullie een super team gaan vormen. Twee handen op één buik.
Doe zo voort meid. Ik heb alle vertrouwen in jou en Nena.
Dat blijkt maar weer uit deze prachtige kaart!
Ik kan Iris alleen maar bijstaan en ben er zeker van dat jullie een super team gaan vormen. Twee handen op één buik.
Doe zo voort meid. Ik heb alle vertrouwen in jou en Nena.

-

Jessy - Globaler Moderator

Doofblindengeleidehond
Allereerst: voor jullie een heel goed 2008 met veel geluk en goed gezondheid!
Ten tweede: Even jullie laten weten dat Nena en ik op de website staan van de geleidehondenschool Ans Lábee.
Hier de link:
http://www.geleidehondenopleiding.nl/
Klik maar op het woord daarboven "training" en bij de foto van "doofblindengeleidehond" in het midden zie je ons. Klik maar op die foto dan wordt het vergroot.
Ik denk dat het al heel veel zegt.
Ten tweede: Even jullie laten weten dat Nena en ik op de website staan van de geleidehondenschool Ans Lábee.
Hier de link:
http://www.geleidehondenopleiding.nl/
Klik maar op het woord daarboven "training" en bij de foto van "doofblindengeleidehond" in het midden zie je ons. Klik maar op die foto dan wordt het vergroot.
Ik denk dat het al heel veel zegt.
-

CHPLadybird - Lieutenant

Doofblindengeleidehond
Tjee onwijs gaaf om dit geluk te zien. Leuk dat je ons even op de site wijst. Ik wens jullie natuurlijk ook alle geluk van de wereld.
http:/img97.imageshack.us/img97/4780/siggy8kj.jpg[/img]
- Iris
- Lieutenant

Re: Doofblindengeleidehond
Hallo, dat is alweer lang geleden he... Nena doet het nog steeds goed. Ze is alweer vijf geworden; dat gaat hard he. Hoe gaat het met je, Iris? En met Mia en al die anderen? Maroes komt ook al heel lang niet meer hier, maar wie weet komt ze op een dag toch opeens hier kijken, net als wij.
Groetjes Ladybird
Groetjes Ladybird
-

CHPLadybird - Lieutenant

52 posts
• Page 4 of 4 • 1, 2, 3, 4