The CHiPs Forum
For discussing and having fun
De zijspiegel shots
15 posts
• Page 1 of 1
De zijspiegel shots
Heb je al gezien dat in vele afleveringen bij een achtervolging wel één beeld zit van de achtervolger in de zijspiegel van de vluchtende auto/motor?
Dat is mij nu pas opgevallen.
Wel mooie camerashots eigenlijk.
http://img443.imageshack.us/img443/1551/dg223wc.jpg[/img]
http://img289.imageshack.us/img289/1179/chp876gl.jpg[/img]
Zal meer screenshots posten als ik er nog tegenkom.
Dat is mij nu pas opgevallen.
Wel mooie camerashots eigenlijk.
http://img443.imageshack.us/img443/1551/dg223wc.jpg[/img]
http://img289.imageshack.us/img289/1179/chp876gl.jpg[/img]
Zal meer screenshots posten als ik er nog tegenkom.
-

Jessy - Globaler Moderator

De zijspiegel shots
Inderdaad best wel mooie invalshoeken.
Bij Vintage'54 heb je het ook.
Ik herinner me bij de eerste achtervolging (waarop Ponch tegen Jon zei:"Die denkt zeker dat ie op de circuit is." Of zoiets) dat er zwaailichten en koplamp van de motor op het raam zelf weerspiegelden. Die lichtjes werden teruggekaatst. Een foutje volgens mij want die mogen juist niet gezien worden. Hiermee verraadden ze dat de camera door het achterraam van de wagen is opgenomen. Of deden ze het expres zo, dat het lijkt of je als kijker dan op de achterbank zit en achterom kijkt ?
Volgens mij niet, want die man was toch alleen in zijn auto.
Tijdens die achtervolging keek de hardrijder naar de spiegel en zag daarin twee motoragenten achter hem rijden en toen ging hij stoppen.
Ha, daarom zie je zulke shots ook in "CHiPs'99"; opvallend is dat moment toen Ponch bekeurd werd door zijn rivaal. Prachtige beelden, en dit keer ook scherp.
Bij Vintage'54 heb je het ook.
Ik herinner me bij de eerste achtervolging (waarop Ponch tegen Jon zei:"Die denkt zeker dat ie op de circuit is." Of zoiets) dat er zwaailichten en koplamp van de motor op het raam zelf weerspiegelden. Die lichtjes werden teruggekaatst. Een foutje volgens mij want die mogen juist niet gezien worden. Hiermee verraadden ze dat de camera door het achterraam van de wagen is opgenomen. Of deden ze het expres zo, dat het lijkt of je als kijker dan op de achterbank zit en achterom kijkt ?
Volgens mij niet, want die man was toch alleen in zijn auto.
Tijdens die achtervolging keek de hardrijder naar de spiegel en zag daarin twee motoragenten achter hem rijden en toen ging hij stoppen.
Ha, daarom zie je zulke shots ook in "CHiPs'99"; opvallend is dat moment toen Ponch bekeurd werd door zijn rivaal. Prachtige beelden, en dit keer ook scherp.
-

CHPLadybird - Lieutenant

De zijspiegel shots
In Rustlings heb je het ook weer; een hele mooie.
Je ziet de bestuurder (stomdronken, waarbij een meisje haar benen niet meer voelden door zijn toedoen) en tegelijk zie je ook de zijspiegel. Daarin zie je Ponch achter zich rijden. Precies goed in de zijspiegel, knap !
Je ziet de bestuurder (stomdronken, waarbij een meisje haar benen niet meer voelden door zijn toedoen) en tegelijk zie je ook de zijspiegel. Daarin zie je Ponch achter zich rijden. Precies goed in de zijspiegel, knap !
-

CHPLadybird - Lieutenant

De zijspiegel shots
Bedankt voor de tips. Deze twee moet ik eens opzoeken.
Ik denk dat dit eerder de bedoeling is en zo komen zulke scenes bij mij ook over. Je word echt mee bij die achtervolging betrokken op die manier.
Wel gaaf.
Of deden ze het expres zo, dat het lijkt of je als kijker dan op de achterbank zit en achterom kijkt?
Ik denk dat dit eerder de bedoeling is en zo komen zulke scenes bij mij ook over. Je word echt mee bij die achtervolging betrokken op die manier.
Wel gaaf.

-

De zijspiegel shots
Vooral achter het stuur of de zijkant naast de been met de laars tijdens het rijden van een van de motors. Daar krijg je echt een kick van! Actie en meer betrokkenheid.
-

CHPLadybird - Lieutenant

De zijspiegel shots
Ja vooral die! Alsof je achter Ponch of Jon op de motor zit. 

-

De zijspiegel shots
Met een klein leuk detail. De pen heel nonchalant in de laars.
http:/img97.imageshack.us/img97/4780/siggy8kj.jpg[/img]
- Iris
- Lieutenant

De zijspiegel shots
Pen ? Oeps, is mij niet opgevallen
ops:
Maar in de eerste afleveringen zag je ook de veters aan de zijkant van de laars.
Heerlijk om achterop de motor bij Ponch of Jon te zitten en 1 van hen vasthouden !!!!
ops:
Maar in de eerste afleveringen zag je ook de veters aan de zijkant van de laars.
Heerlijk om achterop de motor bij Ponch of Jon te zitten en 1 van hen vasthouden !!!!

-

CHPLadybird - Lieutenant

De zijspiegel shots
Ik ga zeker spinnen tijdens de motorritten met Ponch en Jon, waarbij mijn hoofd ook behaaglijk rust op hun rug met mijn armen helemaal om hun middel heen. Misschien val ik zo in slaap, omdat het zo heerlijk is ?
Ook lekker warm zo, nu het koud buiten is. :wink:
Have a nice sweet dream !!
Ook lekker warm zo, nu het koud buiten is. :wink:
Have a nice sweet dream !!

-

CHPLadybird - Lieutenant

De zijspiegel shots
Hoewel Ponch al eens een passagier mee achterop nam dacht ik niet dat dit wettelijk toegelaten is, wel ?
-

De zijspiegel shots
Sssssssssssssstttt, ze, zeker Ponch!, maken het voor ons wel de uitzondering.
Ik blijf dromen.
Ik blijf dromen.
-

CHPLadybird - Lieutenant

De zijspiegel shots
En dan krijgen ze een oproep en mag je mee op volle snelheid en met de sirenes aan de achtervolging in zetten... wiiiiiiiiii!!! 

-

15 posts
• Page 1 of 1